Dotaz 2102

Dotaz, 25. 10. 2014

Dobrý den, moje matka místo klasické léčby uvěřila v podvod s názvem Varumin. Její stav se na Varuminu neustále zhošuje, rakovina prsu se jí rozlezla, metastázy jsou jí okem vidět pod kůží. Už nemá sílu se hýbat, jen leží na posteli. Zhubla za měsíc 15 kilo. Včera konečně pochopila, že Varumin je podvod a že umírá. Je naděje zachránit ji ještě klasickou cestou, třeba chemoterapií nebo ozařováním.

MUDr. Martin Šmakal, 25. 10. 2014

Dobrý den, velmi mne mrzí, že někdo naletěl na Varumin. Je to velmi drahé a účinnost nejasná - a to jsem velmi opatrný ve vyjadřování. Pokud by nešlo o veřejně dostupnou poradnu byl bych daleko ostřejší ve vztahu k Varuminu... Nicméně rozhodně kontaktujte onkologa, pomohl jsem už mnoha pacientkám s metastázami při karcinomu prsu y třeba ještě existuje šance jak zasáhnout. Ale samozřejmě upřímně řečeno bude to složité

Zaregistrujte se 
k odběru zpravodaje

Partneři